Cele mai comune probleme cu iPhone 5 și cum să le rezolvi

iphone5_3up_pyr22

Cele mai comune probleme cu iPhone 5 sunt diferite probleme ale terminalului care unor utilizatori le-a transformat experiența într-un chin. De aceea pentru a nu trece prin asta noi îți veni în ajutor cu descrieri ale problemelor și potențiale soluții.

iPhone 5 a fost un terminal foarte bine primit de fanii Apple dar datorită unor funcții noi precum noul trecerea la o nouă versiune de iOS regândită a dus la probleme pentru terminalul celor de la Apple. Actualizarea la iOS 8 a venit cu multe îmbunătățiri pentru toate dispozitivele Apple, precum o durată de viață a bateriei mai lungă, îmbunătățiri la aplicația Photos și multe altele. Dar nu a trecut mult timp până să apară noi probleme.

Deși Apple a lansat încă două actualizări pentru iOS 8 problemele persistă de aceea noi venim în ajutor cu acest articol pentru toți utilizatorii de iPhone 5 cu soluții pentru cele mai comune probleme cu iPhone 5. Pentru personalizarea telefonului puteti incerca diverse accesorii pentru Iphone.

Cele mai comune probleme cu iPhone 5

Probleme cu datele mobile

Problemele cu datele mobile pot fi unele dintre cele mai iritante atunci când ai nevoie de internet mobil și nicio rețea Wi-Fi nu este disponibilă. Mai mulți utilizatori de iPhone 5 s-au plâns pe parcursul utilizării terminalului de probleme precum conexiuni încete sau care nu funcționează. Pentru a rezolva această problemă există mai multe moduri de rezolvare, o primă soluție fiind oprirea și repornirea telefonului. Un alt mod, mai rapid, de rezolvare este oprirea și repornirea conexiunii sau folosirea modului Avion pentru 30 de secunde.

Bateria se descarcă prea rapid

O problemă majoră apărută după actualizarea sistemului disponibil pe iPhone 5 la iOS 8 este consumul ridicat de energie care reduce durata bateriei. Consumul ridicat de energie este datorat, de cele mai multe ori, anumitor aplicații care rulează în sistem, consumând energie. Pentru această problemă există mai multe soluții precum verificarea consumului fiecărei aplicații în Settings»General»Usage»Battery Usage. O altă soluție foarte bună este dezactivarea funcției 4G LTE care poate consuma destul de multă baterie dacă zona în care te aflii nu are acoperire 4G. O soluție pentru această problemă este și dezactivarea Background App Refresh din Settings»General»Background App Refresh de unde poate fi dezactivată individual pentru fiecare aplicație.

Probleme cu funcția Wi-Fi

Apple a avut de ceva vreme acum probleme cu modulul Wi-Fi al mai multor terminale, utilizatorii de iPhone 5 plângându-se de probleme de la opțiunea Wi-Fi indisponibilă până la conexiuni instabile. Deși problema modulului Wi-Fi a fost adresată de Apple într-o actualizare pentru iOS 8 aceasta persistă, o soluție concretă fiind indisponibiă. Un prim lucru care meriă încercat este resetarea setărior pentru conexiuni din Settings > General > Reset > Reset Network Settings, proces care poate dura câteva minute. O altă soluție poate fi dată de dezactivarea funcției Wi-Fi Networking din Settings > Privacy > Location Services > System Services și repornirea telefonului.

Probleme cu modulul Bluetooth

Unele dintre cele mai comune probleme cu iPhone 5 sunt legate de conexiunea Bluetooth a terminalului, în special cu kit-urile handsfree auto. Această problemă este foarte comună pe dispozitivele cu iOS 8 dar o soluție, nu neapărat permanentă, a fost găsită. Această soluție presupune resetarea telefonului din Settings > General > Reset > Reset All Settings. Atenție însă deoarece această opțiune va dura ceva și v-a șterge toate setările modificate.

Probleme cu iMessage

Problemele cu aplicația nativă de mesagerie iMessage sunt unele dintre cele mai comune probleme cu iPhone 5 conform cu rapoartele utilizatorilor. Printre aceste probleme se regăsesc nemarcarea mesajelor noi citite ca si citite sau primirea mesajelor cu întârzieri de ordinul orelor. O primă soluție pentru această problemă este dezactivarea și reactivarea aplicației iMessage. Dacă această soluție nu rezolvă problema, ultima soluție este resetarea setarilor pentru rețea din Settings > General > Reset > Reset Network Settings care din păcate va șterge și toate rețelele Wi-Fi salvate.

Probleme cu aplicațiile

Una dintre cele mai comune probleme cu iPhone , apărută după actualizarea la iOS 8 a fost reprezentată de multele probleme cu rularea aplicațiilor, care se opreau și erau pline de erori. Astfel de erori în aplicațiile de la dezvoltatori separați de Apple vor avea rezolvări doar din partea dezvoltatorilor. Astfel cea mai bună soluție este să vă asigurați că folosiți mereu cele mai recente versiuni ale aplicațiilor. Cea mai ușoară cale pentru asta este să vă asigurați că auto-actualizarea este activă. Pentru asta veerificați Settings > iTunes & App Store > Toggle Updates on.




Nu sunt comentarii

Adauga al tau