Google banează reclamele cu conținut pornografic din AdWords

Google

Începând cu ziua de luni, 30 iunie, Google a luat hotărârea de a interzice reclamele cu conținut pornografic din rezultatele căutării. Serviciul de advertising al Google, AdWords, nu va mai arăta de acum reclame cu substrat pornografic.

Anunțul a fost făcut de Google încă din martie, însă politica a fost aplicată de-abia acum. Toate țările vor fi afectate de această schimbare. Google va interzice de asemenea și reclamele cu conținut sexual legat de minori cât și reclamele pentru servicii de escorte.

Aceste schimbări vor afecta doar anunțurile plătite din serviciul AdWords, acele rezultate care apar deasupra și în dreapta rezultatelor organice. Acestea din urmă nu vor fi afectate de noua politică.

Deși industria pornografică este una dintre cele mai profitabile pentru un motor de căutare (în luna mai cuvintele ‘porn’, ‘sex’, ‘free porn’ și ‘porno’ au însumat 351 milioane de căutări pe Google), compania Americană a decis să ia această inițiativă etică. Nu puțini au fost cei care s-au împotrivit deciziei Google, întrebându-se dacă vor fi schimbări și în rezultatele organice pe viitor.

Schimbările recente legate de conținutul pornografic din reclamele sale sunt parte a inițiativei Google de a limita numărul rezultatelor explicite din căutări, așa cum au făcut și cu platforma Google Play de curând.




Nu sunt comentarii

Adauga al tau